Marketing produktov e-shopu
Odpočítavanie času na konca platnosti akcie
Produkt dňa/týždňa/mesiaca
Hodnotenie produktov
Zaslanie produktu známemu na e-mail
Možnosť filtrovať produkty skladom
Online chat s notifikáciou príchodu zákazníka
Marketingový nástroj, v ktorom dokážete sledovať pohyb zákazníka po stránke. Keď sa ho rozhodnete osloviť, objaví sa mu okno, kde mu môžete poradiť a motivovať ho k objednávke. Systém podporuje tri platformy online chatov, a to Zopim Live Chat, LiveChatoo a SmartSupp. Všetky sú pre jedného chatujúceho obchodníka bezplatné a ponúkajú podobnú funkcionalitu.
Viete ich tiež nastaviť tak, aby zákazníka oslovili po určitom časovom období strávenom na stránke
Označenie produktu ako akcia, novinka, výpredaj s možnosťou zadania dátumu platnosti
Slovenský zákazník veľmi rád nakupuje akciový tovar alebo využíva výpredaje na získanie lepšej ceny. Je tu aj skupina, ktorá si potrpí na novinkách. Každému produktu viete nastaviť „visačku“, kde pri prechádzaní katalógu každý jasne vidí, že sa jedná o zaujímavý tovar. Pre zvýšenie pohodlia si môžete nastaviť aj dátum, kedy sa toto označenie vypne.
Najpredávanejšie produkty
Ľudia radi nasledujú kroky druhých, preto ich reálne vybraná ponuka najpredávanejšieho tovaru (dá sa zadať aj manuálne) zobrazená v detaile produktu alebo v ľavom stĺpci (ak ho využívate) vie zaujať až tak, že ich motivuje k nákupu.
Posledné prezerané produkty
Zabezpečujú väčší komfort Vášho návštevníka. Má hneď po ruke posledné prezerané produkty a môže sa k nim kedykoľvek vrátiť.
Posledné produkty sa tiež môžu zobrazovať v detaile produktu
Odporučenie produktu známemu cez e-mail
V každom detaile produktu sa nachádza možnosť jeho odporučenia známemu prostredníctvom e-mailu. Je to výhodné v prípade, že používateľ u Vás nájde tovar, o ktorom vie, že ho niekto z jeho okolia hľadá.