UPRAVENÉ 18.11.2016
Statusy objednávok
Pre jednoduchšiu správu objednávok vám systém umožnuje vytváranie statusov cez administráciu - Objednávky - Statusy objednávky.
Položka obsahujúca v stĺpci "Predvolený" zelenú fajku sa nastaví pri novej objednávke. Pre každý jazyk môže byť iba jedna.
Nový status pridáte pomocou tlačidla "Pridať nový status". Celkový počet a názvy závisia iba od vašej fantázie.
Ak napr. využívate dvoch dopravcov a denne posielate niekoľko balíkov, odporúčame vytvoriť: „Posielame dnes Poštou, Posielame dnes kuriérom“. Pri vybavovaní stačí následne použiť filter v zozname objednávok.
Formulár na pridanie/úpravu vyzerá nasledovne:
Farba definuje podfarbenie čísla objednávky v ich zozname pomocou hexadecimálneho kódu. Ak ho nepoznáte, je možné vyberať z palety farieb.
Definovať môžete aj texty odosielané po nastavení prostredníctvom emailu či sms. V prípade sms náš systém podporuje bránu od firmy Eurosms.
Do textu pre email už nemusíte vkladať oslovenie či pozdrav, nakoľko toto je už zakomponované v automatickej správe o zmenene statusu (administrácia - Nastavenia - Automatické správy - Správa po zmene statusu).
Funkciu "Vrátiť týmto statusom produkty na sklad" využijete najmä pri stavoch typu "Zrušená" alebo "Neprevzatá". Umožňuje totiž, v prípade, že používate sklad, vrátiť naň všetky produkty z objednávky.
Ak zaškrtneme "Označené objednávky sa rátajú do celkového obratu", objednávky s takýmto statusom sa budú rátať do celkového obratu na hlavnej stránke administrácie.
Nechýba ani možnosť odosielania súborov po nastavení statusu. Môžete tak jednoducho poskytovať návody či iné potrebné dokumenty.
O Kika Api (externý sklad) sa dozviete viac v článku: